woensdag 12 oktober 2011

't is weer woensdag

en dus tijd voor een nieuw kaartje op het CFY blog.


Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. onderstaande sketch van Monique, ik vond het best een lastige sketch, mede door de driehoeken, maar door wat geschuif met papiertjes ben ik er toch uitgekomen.





 Afgelopen week heb ik niet veel gedaan, een zware verkoudheid, 2 workshops en een kaartenzaterdag waren geen goede combinatie. Daarnaast had ik geen puf meer om voor  mezelf nog een kaartje te gaan maken.
Gelukkig was de kaart voor CFY al gemaakt en deze is vandaag op het blog geplaatst. Ga zeker even hier kijken wat de anderen ervan gemaakt hebben.
Groetjes,  en hopelijk ben ik deze week wat produktiever dan afgelopen week en duurt het geen hele week meer voordat ik weer een kaartje plaats.

7 opmerkingen:

barkiesgoesflorida zei

Hoi leuke kaart Heleen.
Soms krijg ik er een idee van voor een lay out.
Goed dat je de link van het Challenge blog een keer hebt vermeld, want ik kon het al die tijd al niet vinden.
Tot vanavond hoop dat je een beetje opgeknapt bent.

Jacqueline

Design Team zei

Je kunt niet zien dat je 'm lastig vond Heleen !! Ik vind 'm prachtig ! Erg leuk zoals je de driehoeken verwerkt hebt.
Groetjes Berdien

Cornelie zei

Hij is weer erg mooi geworden Heleen!! Je ziet niet dat je er moeite mee had!
Groetjes Cornelie

Nadine zei

Ik vind het een prachtig kaartje zeg!

Monique zei

Ik vind je kaart echt prachtig Heleen, aan je kaart kan ik niet zien dt je de schets lastig vond. Mooie kleuren, leuk met de zandloper!

Joyce Ebben zei

Het is echt een mooie kaart geworden! Knap dat je echte driehoeken hebt gebruikt! Dat vond ik namelijk ook vrij lastig! Groetjes Joyce

Jann-will zei

Iedereen vond hem geloof ik lastig :-)) , maar dat heeft je niet in de weg gezeten, mooi gemaakt, en gebruik gemaakt van de " vorm" dat opzich is al knap.

groetjes Wilma