vrijdag 8 juni 2012

alles mag............

Op het scrapcardschallengeblog (http://www.scrapscardschallengeblog.blogspot.com ) is de uitdaging van deze week 'alles mag', en weet je dat dit nog best lastig is. Wat ga je maken als alles mag,  een kaart of een ander projectje?
Ik heb deze week voor iets anders gekozen, een easel-notitieblokje, Ik weet niet of het helemaal overkomt op de foto maar de onderkant is dus een notitieblokje waarop ik een easelkaart heb gemaakt.

Het papier is van Melissa Frances en het plaatje van het  breiende meisje heb ik van internet gehaald
Voor wie het leuk vindt, hieronder staat het plaatje om mee te nemen.

Veel plezier er mee en een prettig weekend allemaal!
groetjes,
Heleen.

7 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Leuk bedacht Heelen om een noitieboekje te maken met een easelcard erop.
Groetjes Tineke

Dora zei

Mooi!!! En dank voor je plaatje:)

Berlinde zei

Een hele leuke creatie Heleen, mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Je@net zei

Wat een super leuke creatie, Heleen! Goed idee en mooi uitgewerkt!

Neltine zei

Hoi Heleen,

Wat een gave creatie heb je gemaakt. Helemaal mijn smaak. Vintage en roze:)

Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op hetScr@p-Cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine

Unknown zei

prachtig en mooi dat vintage, alles past ook zo mooi bij elkaar
:)
echt schattig dat plaatje van het meisje!
xox
linn

Unknown zei

wat een mooi projectje en helemaal in mijn stijltje...mooi hoor!
alles past ook zo mooi bij elkaar.
het plaatje van het meisje is super schattig!
xox
linn