donderdag 2 mei 2013

Een bloemengroet



Een kaartje met bloemen en vlinders, om een echt lentegevoel bij te krijgen.
Het papier is uit een paperpad van Marianne Design, het randje is ook een (al wat oudere) mal van Marianne Design, de vlinders zijn gemaakt met een mal waarvan ik het merk niet weet.
Ik heb een sketch gebruikt van het blog van de Dutch Cardlovers en de kaart doet dus mee aan de challenge van deze week.

Leuk dat je weer even kwam kijken bij me,
groetjes en tot gauw,
Heleen.

Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Angèle zei

Mooi gedaan Heleen met die aparte rand bovenaan. Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

Marjan zei

Supermooi kaartje, Heleen. Beetje romantiek en wat een prachtige rand bovenaan de kaart. Dank je wel voor je deelname aan de challenge van DCL.

Dora zei

Heel erg mooi!!!!

Tineke van der Linden zei

Schitterende kaart Heleen! Mooi met de rand bovenaan.
Groetjes Tineke

Je@net zei

Wat een mooi romantisch kaartje, Heleen!

Epie zei

Prachtige kaart Heleen , mooi gemaakt , leuk geheel.

Doeiii Epie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende stijlvolle bloemenkaart heb je gemaakt Heleen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Hanny zei

Erg mooie kaart Heleen
,fijn weekend, liefs Hanny♥

Hilde zei

Super ! En die "oude" mal doet nog altijd goed zijn werk, want hij trok onmiddellijk mijn aandacht.
Heel mooi en succes met de challenge.
Liefs,
Hilde