woensdag 26 maart 2014

Labelkaartje

Eindelijk weer eens een kaartje om te laten zien, mijn laptop krijgt steeds meer kuren en foto's uploaden lukt vaker niet dan wel.
Maar vanmiddag lukt het zowaar en kan ik jullie mijn kaart laten zien.
Deze kaart heb ik  gemaakt met 'bling, knoopjes en een strik', dat was de opdracht op het blog van hobbyhome, en als jullie goed kijken zul je alle drie de items vinden (hoewel je voor de strik niet echt hoeft te zoeken, ha...ha....!)
Het nostalgische jongetje komt van een plaatjesvel van Pion en zit in een lijstje, waar achter ik de labels heb verwerkt.
Ik maak tegenwoordig steeds vaker enkele kaarten met zo'n handig standaardje er achter, de kaarten blijven mooier staan en zijn ook minder dik om te versturen.
Deze mal is van Joy! en op dit moment een van mijn favoriete malletjes.
Hier zie je de knoopjes en de parelswirl wat beter. Het is voor mijn doen best een drukke kaart geworden, meestal zijn mijn kaartjes wat rustiger en ik weet eigenlijk niet of ik hem niet TE druk vind.
Leuk dat je weer langs bent gekomen, tot gauw!
groetjes
Heleen.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Heleen.
Zoveel mooie details om te bekijken!

Ans Gilbert zei

hoi Heleen,
Je kaartje ziet er prachtig uit, helemaal vintage, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kaart Heleen, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita