zondag 12 oktober 2008

Einde van de zomer(thee)


Het einde van de zomer betekent voor Pickwick ook (helaas) het einde van de zomerthee.

En hoewel ik kan leven met het einde van zomer, kan ik dat absoluut niet met het einde van de zomerthee!! Mijn favoriete thee is dus gewoon uit de winkel verdwenen omdat het geen zomer meer is !! Een tochtje langs diverse supermarkten in de buurt leverde ook niets op, een restje lentethee en volop herfstthee maar nergens meer ......zomerthee!

Mocht een van jullie ergens, in een vergeten hoekje van de supermarkt, een doosje van deze thee tegenkomen, denk van eens aan mij... Ik weet dat herfstthee ook lekker is, en straks natuurlijk de winterthee, maar niets haalt het bij deze zomerthee.................................

1 opmerking:

Je@net zei

Ik leef met je mee Heleen! De zomerthee is hier ook favoriet! Had dan ook al een doosje extra ingeslagen! De herfstthee vind ik persoonlijk het minst, maar dat kan best tussen m'n oren zitten hoor. Ben absoluut geen liefhebber van de natte en koude herfstdagen ;-) Maar de winterthee daarentegen vind ik weer yummie. Nog maar ff doorbijten dus!
Enne, gefeliciteerd met je fab 5!!