woensdag 22 juni 2011

Kijkkastje

Dit projectje heb ik jullie nog niet eerder laten zien, maar
een paar weken geleden heb ik bij doe@ding een hele leuke workshop gevolgd waarin we dit kastje hebben gemaakt, super toch???
Helemaal mijn stijl met allerlei klosjes, kant, nostalgische plaatjes en een paspopje.

Een antiek schaartje en kleine klosjes
hoe vinden jullie dit naaimachientje, is het geen schatje? Mijn moeder had  vroeger precies dezelfde, ik heb er nog op leren naaien (en dat was best lastig met die trappers....)
een zelfgemaakt klosje met een inie-minie bedeltje.

Het was wel een heel werk om te maken, de basis is een congigurationbox van Tim Holz, die helemaal beplakt is met dessinpapier waarop weer allerlei naaiattributen gestempeld moesten worden.
Maar het resultaat is super geworden, vinden jullie niet???
groetje en tot de volgende keer,
Heleen.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

GEWELDIG !!!! Wat ziet dit er gaaf uit zeg ! En die naaimachine is zooo leuk ! Zo'n soort kastje wil ik ook nog eens maken, nu nog de tijd zien te vinden.
Groetjes Berdien

Tineke van der Linden zei

Wauw Heleen, wat is dit ontzettend gaaf zeg!!! Een schitterende blikvanger...
Enne...super hoor de tags! Het is zeker niet de laatste. En al mijn 16e kk van dit jaar ;)
Groetjes Tineke

Marjan zei

Ja, ik vind het zeker super!! Een mini poppenhuisje, maar dan anders. Dat naaimachientje!! Ook ik heb daarop leren naaien, niet met een pedaal, maar met een slinger, dus die van daarvoor. Heerlijk, al die nostalgische attributen in je kastje en echt heel erg mooi gemaakt!!!
Nog lang van genieten waarschijnlijk!

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Wat een werk! Maar het resultaat is idd TOP!
Groetjes Cornelie

anita kooy zei

o wat schattig zeg!!helemaal leuk..groetjes Anita

Scrappiness zei

Ik vind ´m super zeg!! En wat een mooie items zoals het naaimachientje en de schaar... Echt een kunstwerkje.

Cora Hoekstra zei

wat een geweldig mooi kastje is het , leuke spulletjes erbij , een absolute blikvanger.

Corrie zei

Echt heel leuk gemaakt zeg het boxje staat bij mij ook klaar om te maken, vind het helemaal gaaf en dat naaimachientje.is helemaal top.

groetjes Corrie

Petra zei

Schitterend kastje! Heel veel mooie details zoals het schaartje, het naaimachientje, de klosjes. Zo'n kastje staat bij mij ook nog op mijn lijstje om te maken.

Marian zei

hoi..Heleen.Via het SA-forum ben ik hier beland..want ik wilde dit even goed bekijken..:)
Wat heb je dit mooi gedaan zeg.Práchtig!

groetjes,Marian

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Supergaaf!!! Wat zul je trots zijn...en terecht!
Weet je waar die kastjes me aan doen denken?? Aan het zelfgemaakte poppenhuis die mijn zus en ik als kind hebben gemaakt...alles zelfgemaakt...huis, kamers, ramen, deuren, gordijntjes, meubels etc...leuke herinneringen aan! ;-)
Groetjes Hilde