maandag 13 juni 2011

dutch card lovers sketch

Op het blog van dutch cardlovers stond deze week deze sketch. Een aangezien ik nog een serie Pion papier had liggen die erom 'schreeuwde 'gebruikt te worden, heb ik deze, met enige tegenzin, aangesneden om een kaartje mee te maken. Ik vind dit papier zo mooi dat ik het eigenlijk zonde vind om het te gebruiken... Ik vind het kaartje mooi geworden maar ik blijf het jammer vinden van het papier...........(zucht.....). Dan toch maar een paar nieuwe vellen bijkopen, gewoon 'voor de heb' !


Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid omdat dit beter uitkkwam met de labels in het vel en dit is het uiteindelijke resultaat geworden:



6 opmerkingen:

Cornelie zei

Héél erg mooi!!
Groetjes Cornelie

Joyce Ebben zei

Ohh hij is echt heel erg mooi geworden! Het eerste woord wat in me op kwam was sereen. Het kaartje is mooi in balans, en die vlinders vind ik ook al zo mooi! Groetjes Joyce

Marian zei

Oh, wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Mooi hoor vlinder, erg leuk.

Groetjes, Marian.

anja curvers zei

Supergaaf zeg, heel erg mooi. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

miriam zei

Wauw wat een schitterende kaart

bedankt voor het meedoen met DCL
gr miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Ohhh, die is mooi!!! Geweldig gedaan. :)) Echt super.

Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien