woensdag 21 augustus 2013

Let it snow

Een grotere overgang kan er bijna niet zijn: van het erg zomerse, vorige kaartje naar dit koude sneeuwkaartje. Nou van mij mag de sneeuw nog even weg blijven hoor, ik vind het weer op dit moment erg lekker, niet te warm, beetje zon, beetje bewolking maar steeds heerlijke temperaturen.
Maar ja, hoewel ik vind dat de sneeuw voorlopig weg mag blijven vind ik al die nieuwe kerst- en winterplaatjes, mallen, papiertjes etc. toch wel heel erg leuk.
Ik ben helemaal weg van de skies, die ik hier gebruikt heb en afgelopen week heb ik ook stansjes van wantjes en een slee binnen gekregen, zoooo leuk...!!
Het plaatje en de mallen zijn van Marianne Design, op hun blog is de uitdaging dat zij  graag een kaart in blauwtinten willen zien. Het vorige kaartje wat ik had gemaakt voldeed niet helemaal aan de eisen, ik had over het hoofd gezien dat je een plaatje van Marianne moest gebruiken, dus bij deze een nieuwe poging...!
De sketch is van cheerfulsketcheschallengeblog., een leuk, nieuw blog met sketch uitdagingen.
                   
Hier kun je die leuke skies nog wat beter zien

Hebben jullie gezien dat ik met mijn 'touch of gold' kaartje een plaatsje heb gekregen in de top 3 van het liftchallengeblog, leuk he?
Bedankt weer voor het langskomen, geniet nog maar lekker van het mooie weer, dat ga ik ook doen!!
groetjes
Heleen.

16 opmerkingen:

Anita Meijer zei

wat een schitterende kerstkaart Heleen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Ilonka zei

Hoi Heleen, wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt voor het Cheerful Sketches Challenge Blog. Dank je wel voor je prachtige bijdrage.

Liefs Ilonka

Unknown zei

Prachtig deze kleuren voor de kerst! Super mooi kaartje! En ach, voor je het weet is het kerst... nou ja, eerst maar even lekker nazomeren!
Groetjes Elly

Marjoleine zei

Hoi Heleen, wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het mee doen!

Liefs,
Marjoleine

Anita zei

Een leuke kaart is het geworden mét plaatje.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Engelchen zei

waow, wat een prachtig kaartje.
Super omgezet met de sketch.
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches challenge.

Groetjes Geesje

Thea Wildeman zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor de challenge Heleen.
Leuk dat je meedoet.
Gr.Thea
DT Challengeblog MD.

Hanny zei

Geweldig, wat heb je dit weer mooi gemaakt en ja, die malletjes zijn superleuk en mooi gebruikt ook.
Dan ook nog in de top 3 gekomen, jouw week kan niet meer stuk, fijn voor je.
fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Adriana zei

Hallo Heleen,
Wat een prachtige kaart
Hartelijk dank voor het meedoen met de Cheerfull Sketches Challenge Blog en voor het delen van je creatie :)
groetjes Adriana

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Heleen, schitterend!

Trijntje zei

Hoi Heleen, Wat een pracht kaart. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Wybrich zei

Een schitterende kaart in blauwtinten! Super!

Bedankt voor het meedoen met de challenge.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog.

Anoniem zei

Hallo Heleen,
Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt zeg.
Gelukkig beginnen de cursussen weer snel.

groetjes dicky

Anoniem zei

Prachtige kaart heleen, gaan we zoiets ook op de cursusavonden maken??

anncreatief zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg. Super mooi.
Liefs anneke

Yvonne zei

Heel erg mooi gemaakt, schitterend!!
Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes,
Yvonne
MD challenge blog.