woensdag 14 augustus 2013

a touch of gold..............

Het gaat lekker met de kerstkaartjes!
Ik had nog wat restjes papier liggen van Bo Bunny, het blijft een favoriete kleurencombinatie van mij: blauw met bruin, ik blijf het prachtig vinden vinden! (net zoals roze met bruin, maar dit even terzijde...)
Op het liftchallengeblog willen ze graag een kaartje zien met 'a touch of gold', een accentje van goud dus. Voor mij best lastig omdat ik toch liever zilver pak dan goud, maar een gouden accentje blijkt toch wel heel leuk te zijn bij bruin/blauw.

Hier kunnen jullie mijn 'touch of gold' wat beter zien. De ijssterren zijn gesponst met een mal van Joy.
Groetjes van Heleen.
 

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Heleen!

Hanny zei

Hij is prachtig en ik vind dit ook een geweldige kleurencombinatie. Toevallig heb ik ook een kaart met goudkleur gemaakt, toch wel leuk voor Kerst hoor. Deze is prachtig gemaakt Heleen.
Fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kleurencombi Heleen, ik vind het schitterend je kaart, supermooi.
Liefs van Anita

Trijntje zei

Hoi Heleen. Wat een prachtige kerstkaart. Heel leuk zo als je hat papier hebt gebruikt. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

Marjan zei

Een heel erg mooie kerstkaar in prachtige kleuren en met een mooi design. De gouden tinten komen hier prachtig uit. Leuk datbje meedoet de Lidtchallenge, Heleen!

Cornelie zei

Kort maar krachtig; Prachtig! dank je wel voor het meedoen met de LC!

Nadine zei

Heel mooi! Bruin en blauw is een fijne, warme combi. Sfeervol kaartje met mooie gouden sterren, top!
Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

Scraptastische hobby zei

Hoi Heleen,
Wat een prachtige kleuren combi en schitterend kerstkaartje!! Papier van Bo Bunny is ook altijd heel mooi om te gebruiken. fijn weekend
Groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Super..ik zag dat je ook in de Top 3 van de Liftchallenge staat met deze kaart, liefs van Ans