zondag 18 augustus 2013

Zon, zee en zand.....................

Het blijft zomers weer, en komende week wordt het weer warmer, dus heb ik nog maar een zomers kaartje gemaakt.
De kaart is opgebouwd uit 3 grote labels, met in de pockets nog 2 kleinere labels.
De stempels en het papier zijn van Eline's zomerhuis en de stansjes van de boot, het anker en de schelpen van Marianne Design.
De sierrandjes zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart, verder heb ik de kaart afgewerkt met kant, lint, touw en koord.

Het plaatje heb ik van internet, het past perfect bij het papier, vinden jullie niet?

Hier nog een detail van het bootje, ik heb deze ingekleurd met distress inkt (kleur: broken china).
Deze kaart laat ik meedoen met de challenge van mariannedesign.blogspot.com.com waar een kaartje in blauwtinten wordt gevraagd, en
bij we love vintage cards (kaartje in een andere vorm).
Leuk, dat jullie weer langs kwamen,
groetjes en tot ziens,
Heleen.
 
 
 

9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw Heleen wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het helemaal geweldig, zo mooi.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Hoi Heleen,
Wat heb een super leuk zomers kaartje gemaakt. Leuk bedacht met die labeltjes en zo'n schattig plaatje erop.
Groetjes Ellie

Anoniem zei

Wauw, erg mooi !! Een kadootje op zich !
Groetjes Berdien

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Wat een prachtig 3-luik is dit, heel erg mooi gemaakt..maar ik zie je kaartje niet staan bij WLVC ..heb je wel proberen te linken ??
groetjes van Ans

Hanny zei

Wow, wat een schitterende creatie is dit, alles zo mooi bij elkaar gezocht, de kleuren, details, schitterend gemaakt Heleen!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anneke zei

wat een prachtige drieluik heb je gemaakt en alles is mooi bij elkaar gecombineerd.
fijn dat je meedoet aan onze challenge.
groetjes van An

Je@net zei

Wauw Heleen, wat een prachtige creatie!

Liesbeth zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt Heleen, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
gr. Liesbeth

Trijntje zei

Hoi Heleen. Wat een prachtige drieluik kaart. Supermooi gemaakt. Leuke details. Prachtig plaatje. TOP. Heel erg leuk afgewerkt. Groeten Trijntje