zaterdag 10 augustus 2013

Romantisch zwart - wit

't is al weer ruim een week geleden dat ik iets heb laten zien aan jullie.
Ondanks het zomerweer heb ik toch deze week niet stil gezeten en ben ik al volop bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe cursusseizoen.
Die kaartjes kan ik natuurlijk niet laten zien, maar bovenstaand kaartje had ik al eerder gemaakt maar nog niet op mijn blog gezet.

Lekker veel lint, kant, stansjes en roosjes, daar hou ik van! (maar dat wisten jullie natuurlijk al..)
Ik laat deze kaart meedoen aan de challenge bij hobbyvision waar ze een romantische kaart willen zien met veel kant en lint.
Bedankt voor je bezoekje,
fijn weekend verder!
Heleen.
 
 

2 opmerkingen:

Berlinde zei

Een prachtig zwart/wit kaartje Heleen!
Lieve groetjes, Berlinde

Caroline zei

Prachtig romantisch kaartje en erg stijlvol in zwart-wit! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes! Groetjes, Caroline