woensdag 18 augustus 2010

kaartjes voor mannen

Deze week heb ik maar eens wat kaartjes voor mannen gemaakt, die raken vaak een beetje op de achtergrond. Ten eerste omdat er gewoon niet zoveel  leuke vellen en motieven zijn om te gebruiken op een mannenkaart en ten tweede omdat ik niet weet hoe ik ze leuk kan maken. Strikjes, bloemen, lint etc.vind ik niet leuk en passend voor op een mannenkaart. Met deze kaarten ben ik redelijk tevreden, het papier is van Graphic 45, dit is toch wel een van mijn favoriete merken.
 In het midden van de kaart heb ik een cirkel uitgesneden met de cuttlebug (mal van Nellie Snellen), dit vormt een 'doorkijkje' naar de binnenkant waarop een uitgeknipt zakhorloge is geplakt.
Verder zijn op de voor- en binnenkant cirkels en horloges verwerkt.
Dit is de voorkant van de kaart.


De onderste 2 kaarten zijn uit hetzelfde vel gemaakt.

Volgende keer laat ik jullie de dameskaarten zien, die mij veel gemakkelijker af gingen, lekker met roosjes en strikjes aan de gang (ha..ha..)

1 opmerking:

creamiek zei

Hoi Heleen,

Nou deze zijn weer helemaal mooi zeg ik wil die vellen ook hoor erg leuk.

Gr Monique