zondag 19 december 2010

winters weekend


Vandaag eens een keer geen kaartjes maar een collage van een winterse wandeling. Na het sneeuwruimen vanmorgen, een pad naar de schuur maken, de auto sneeuwvrij maken (dat gaf een echt wintersportgevoel), zijn we lekker een stuk gaan lopen in de sneeuw. Ik natuurlijk met het fototoestel in de aanslag voor het maken van sneeuwfoto's.
Hoewel je het idee krijgt dat we ergens in Duitsland of Oostenrijk waren, was het gewoon Puttershoek........!!
Ik heb ruim 100 foto's gemaakt, jammer dat het bewolkt was maar ja... je kunt niet alles hebben. Toen we thuis waren lekker aan de chocomel met een appelbeignet om mijn koude handen te ontdooien want foto's maken is leuk, maar je moet je handschoenen steeds uitdoen en dat levert ijskoude handen op...!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Het is me het wintertje wel hoor!! Prachtige foto's heb je gemaakt.
Groetjes, Tineke

Tineke van der Linden zei

Ben ik weer... Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
Het plaatje had ik ooit opgeslagen van de site die jij ook volgt: Shabby chic papirskatter. Alleen de site bestaat niet meer...
Ik kan het plaatje wel naar je mailen maar heb je mailadres niet meer. Als jij mij mailt(staat bovenaan op mijn blog), stuur ik het mee terug.
Groetjes, Tineke