maandag 28 februari 2011

hart gepimpt

 Vandaag heb ik geen kaartje om te laten zien. Niet dat ik geen kaarten gemaakt heb, integendeel, maar die kan ik nog niet laten zien. Ze zijn nl. voor de workshop van woensdag en voor de kaartenzaterdag,
daarom maar een foto van een gepimpt hart.
Zaterdag was er open dag bij Bep en op de koopjestafel lag dit hart naar mij te staren........en voor ik het wist had ik hem al afgerekend (met nog een aantal andere leuke spulletjes...). Gisteren heb ik hem gepimpt met een nostalgisch plaatje, kant. lint en knoopjes,
ik vind hem wel erg leuk geworden, nu nog een mooi plekje zoeken om hem op te hangen.

2 opmerkingen:

natuurlijk groen en doen zei

Ik heb er nog 3 ,reserveren maar????????

groetjes Bep

moet bij jou ook woordverificatie intypen hoor

Wendy zei

Wat een prachtig hart

Groetjes Wendy