zondag 18 december 2011

challenges for you


Door alle drukte van de afgelopen tijd is het maken van kaartjes voor challenges wat in het gedrang gekomen, jammer want ik vind het juist zo leuk om te doen.
Vandaag de draad maar weer opgepakt en een kaartje gemaakt voor het blog ' challenges for you  ', deze keer moest je drie items kiezen die je in je kaart wilde gebruiken. Ik heb gekozen voor : kant, die-cuts en bloemen. Het is toch nog een winters kaartje geworden maar niet een echt kerstkaartje, het kan ook goed voor een winterse verjaardag verstuurd worden.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, bedankt weer voor het kijken,
groetjes,
Heleen.

5 opmerkingen:

natje zei

Prachtige kaart!!
Succes met de challenge.


Groetjes

Anoniem zei

Ik heb hetzelfde probleem Heleen !! Ik hoop in het nieuwe jaar ook weer wat meer aan challenges mee te kunnen doen. Maar jouw kaartje is prachtig geworden. Leuk dat je toch nog even tijd voor onze challenge hebt weten te vinden.
Groetjes Berdien

Tineke van der Linden zei

Oohh wat een schitterende vintagekaart Heleen!!
Mooie bloemen erbij gecombineerd.
Groetjes Tineke

Monique zei

HOi Heleen, leuk dat je weer meedoet met CFY! Je kaart is weer prachtig!

Marjan zei

Leuk dat je hieraan toch meedoet en weer met een prachtige kaart!

Groetjes, Marjan