zondag 22 januari 2012

enjoy the moments...............

Enjoy the moments that make you happy


Op het blog van liftchallenge: http://liftchallenge.blogspot.com/, vond ik een mooie afbeelding om te liften, namelijk een kaart van Ingrid Danvers.  Zij is een van mijn favoriete kaartenmaaksters, zij maakt echt prachtige kaarten.



Dit is de kaart van Ingrid:


en dit heb ik er van gemaakt:

Ik heb een envelopkaart gemaakt met een label, de tekst is een stempel, die  ik ooit op een beurs heb gekocht.


Het taartrandje had ik al tijden liggen en nu eindelijk eens gebruikt, De vlinder is een stans van Marianne Design en de swirl is van ZVA.


Hier nog een detail van de parelswirl


                                                  En zo ziet de kaar er uit als het label er in zit.

6 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt! Leuk om er een enveloppe kaart van te maken en er een label in te doen. Dank je wel voor je deelname!

Groetjes, Marjan

José zei

Wat een prachtidee om er een envelop met tag van te maken. Ik vind het heel mooi gemaakt. Mooie kleuren en prachtige doily.
Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!
Groetjes, Jose

Cornelie zei

Origineel hoe je de lift hebt verwerkt! Taartrandje is mooi! Mooi papier, met een hele leuke uitwerking!
Tof dat je meedoet!
Groetjes Cornelie

Nadine zei

Wat een werk heb je ervan gemaakt, heel erg leuk! Super met die 'tag' die je eruit kunt halen. Bedankt voor het meedoen hoor!

Dora zei

Ow wat erg heleen, dat ik het er niet bij vermeld heb, morgen zet ik de pc weer aan, nu even via mijn telefoon...en dan zet ik het erbij. Normaal ben ik daar toch erg nauwkeurig in, gewoon ontschoten, ik ga je maar volgen ook, mooie creaties. Nogmaals mijn excuus.

Brendaxx zei

Mooie kaart heb je gemaakt, gaaf met die doily:)
Groetjes,Brenda