dinsdag 26 juni 2012

easel kaart

Afgelopen weekend heb ik weer eens een ease lkaart gemaakt, ik had nog wat restjes van een paperpad van Melissa Frances, in prachtige zachte kleuren.
Ik hou heel erg van haar kleuren, zachtgroen, roze, creme en als contract bruin of kraft.


De vogelkooi is een stansje van Marianne Design, net als de opgerolde roosjes.


Hier nog een detail van de roosjes, ik blijf ze leuk vinden.


En natuurlijk een nostalgisch plaatje erbij gezocht, in dezelfde tinten.

Bedankt weer voor het kijken, tot de volgende keer
groetjes, Heleen.


3 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Oohh...een prachtige kaart Heleen!
De vogelkooi is ook zo leuk erbij. Ik denk dat ik die toch ook maar eens ga kopen...;-)
Groetjes Tineke

Je@net zei

Wat een schitterende kaart, Heleen! Prachtig met die zachte kleurtjes en wat een mooie bloemetjes!

Unknown zei

Wauw, wat een lief nostalgisch kaartje! Mooie details zoals de pareltjes en het vogelkooitje.
En natuurlijk prachtige kleurtjes!
Fijn weekend! Groetjes Elly