woensdag 17 oktober 2012

Hartelijk Gefeliciteerd in roze en wit.

 
 
 Bedankt voor al jullie berichtjes over mijn vorige post, ik heb me inderdaad gehaast voor niets,
heb ik snel een kaartje zitten maken omdat ik dacht dat hij voor zaterdag gepost moest zijn, blijkt dat ik de tijd had tot zaterdag 20 oktober!!
              Voor niets gehaast dus, maar hij kan maar klaar zijn, toch?
Het kaartje van vandaag is een uitdaging bij de dutch cardlovers (http://www.dutchcardlovers.blogspot.om) de opdracht was een kaartje te maken waarin hardroze gebruikt wordt.
Ik heb alleen roze en wit cardstock, een klein stukje dessinpapier, en volop mijn embossingmallen gebruikt, , zelfs de tekst heb ik ge-embost.
De harten zijn uitgesneden met behulp van nestabilities scalloped hearts.
Ik hoop dat hij bij de ontvanger in de smaak valt.
 
Bedankt voor bezoeken van mijn blog,
groetjes
Heleen.
 

8 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Leuk gedaan Heleen met alle harten!!!
Maarre...ik denk dat je nu weer in de bonen bent...? Want 20 augustus duurt nog wel errug lang ;-)
Groetjes Tineke

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Klopt dat wel 20 augustus??
Ik vind je hartenkaartje heel mooi geworden,leuk dat embossing en met een mooie strik...Lief..

groetjes Ans

Heleen zei

dank je wel meiden, 't is veranderd!

Nelleke zei

Wat een mooie kleuren zo samen bij elkaar.
Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Mooi kaartje, Heleen, die gaat vast en zeker in de smaak vallen bij de ontvanger!

Nadine zei

Leuk kaartje, heel mooi met al die embossing erop!

Margot zei

leuke kaart! ik vind het witte hartje zo leuk geëmbost, welke mal is dat? bedankt voor het meedoen met de dcl!

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Heleen, ik vind hem super en weet wel zeker dat de ontvanger hem mooi vindt.
Liefs van Anita