dinsdag 12 februari 2013

nog een winters kaartje

Zoals beloofd de laatste twee kaartjes van de winterse serie die we de afgelopen maand tijdens een workshopavond hebben gemaakt.
Het geweldige papier van Graphic 45 leent zich bij uitstek om seizoenskaartjes te maken, er is voor elke maand een vel, dus voorlopig kunnen we nog even vooruit.
Ik laat dit kaartje meedoen met de challenge van GeWe Hobby waar de opdracht is een winters kaartje te maken.
Van de allerlaatste restjes heb ik bovenstaand kaartje nog gemaakt, heb ik alvast weer een kerst/nieuwjaarskaartje voor volgend jaar klaar!
Met mijn kerstkaarten gaat het nog steeds goed, ik heb er inmiddels 8 en dat is dus aardig op schema.
Ik ben voor de volgende maanden niet meer van plan elke week 1 kaart te maken maar zo'n 4 - 5 per maand. Ik merk dat ik het toch gemakkelijker en leuker vind om een serie, bij elkaar passende, kaarten te maken dan steeds 1 'losse'.
Ik zal in een van mijn volgende posten weer wat er van laten zien.
bedankt weer voor het langskomen,
laat eens een berichtje achter dat zou ik erg leuk vinden,
groetjes,
Heleen.
 

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaartjes zijn dit Heleen, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita

Hanny zei

Wat een prachtige kaartjes zijn dit Heleen, mooi gemaakt hoor.
liefs hanny♥

Tineke van der Linden zei

Wat een leuke winterkaartjes!!! Ik heb er ook al 8 klaar.
Maar ik hoop toch dat de winter snel voorbij is...
Groetjes Tineke

Je@net zei

Was al even niet op je blog geweest, maar wat een gave winterkaarten heb je gemaakt, Heleen! Ook de vogeltjeskaart is een toppertje, vind 'm super!

Nelleke zei

Wat zijn dit mooie kaarten geworden. Groetjes, Nelleke