woensdag 4 september 2013

Nostalgische hanger

Vandaag heb ik eens wat anders om te laten zien dan een kaartje.
Ik heb deze nostalgische hanger gemaakt van kant, stansjes, roosjes, een nostalgische plaatje, en............
                                                         het lege rolletje van het kant.
Het rolletje heb ik aan de voor- en achterkant beplakt met de stansjes, nostalgisch plaatje er opgeplakt en afgewerkt met roosjes, takjes en lint. Het laatste stukje kant heb ik gebruikt om hem op te hangen.
Hij kan meedoen aan de challeng op het scrapcardschalleblog ( http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/)
waar deze keer 'alles mag'.
Ik ga dus heel veel kant gebruiken de komende tijd (ha...ha....) want ik heb nog veel meer leuke ideetjes met deze rolletjes.
                                                              Groetjes,
                                                               Heleen.

7 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een leuk idee en zo mooi gemaakt ook.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

sjanie zei

Hele mooie hanger, Heleen.

Liefs,
Sjanie

jolanda zei

hele mooie hanger

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Wat een goed idee, je hanger ziet er prachtig uit, liefs van Ans

Scraptastische hobby zei

Hoi Hellen,
Dit is scrappen hè! Van materialen die we anders weggooien weer iets mooi maken!! Het is een hele mooie hanger geworden, geef het maar een mooie plek in huis.
Dank je wel voor het mee doen bij Scr@p-Cards Challenge blog en lieve groetjes namens DT lid Gerie

Anoniem zei

Leuk heleen, dat wil ik ook wel maken!!!
Misschien een idee voor op de cursus!!
Groetjes en tot dinsdag, magda

Angelique zei

Wat een mooie nostalgische hanger.
Heel erg mooi gemaakt.

Bedankt voor het mee doen aan de Challenge op het Scrap Cards Challenge Blog.

Veel liefs Angelique