maandag 23 december 2013

Sneeuw en ijs


Nog een kaartje in grijzige wintertinten. Dit keer heb ik de afbeelding uitgeprint in zwart-wit, dat vond ik wel mooi bij dit papier.
't Is niet erg goed te zien maar ik heb in de voorkant van de kaart een cirkel uitgesneden, de afbeelding zit dus aan de binnenkant van de kaart.

Hier zie je de binnenkant van de kaart wat beter, het plaatje uitgesneden met een cirkelstans, daarachter een iets grotere cirkel van dessinpapier en deze opgeplakt op een mooi taartkleedje.

De schaatsjes zijn van Marianne Design en de mooie rand met ijssterren is van Joy!
Ook het papier komt uit een paperpad van Joy!
Tenslotte alles afgewerkt met een kantje, label, bedeltje en plakparels.
Ook deze kaart is inmiddels verstuurd en (waarschijnlijk) al bij iemand op de mat gevallen.

bedankt voor het langskomen,
groetjes
Heleen.
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Heleen.
Ik heb je blog net ontdekt.
Je kaarten vind ik super !!!
Groetjes Jannie

Je@net zei

Vind 'm prachtig, Heleen!

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat mooi Heleen!
Voor jou en je gezin ook fijne kerstdagen.
Groetjes Tineke

jolanda zei

mooie kaart

Anoniem zei

Super mooiekaart heleen!! Fijne feestdagen en tot 14 januari ! Groetjes magda

Trijntje zei

Hoi Helen. Wat een supermooie kaart. Erg mooi gemaakt. Leuk in de grijs teinten met wit. Schaatsebn passen erg mooi. Groeten Trijntje.