zondag 16 februari 2014

Eindelijk weer eens kaartje...

Eindelijk heb ik weer een kaartje om te laten zien.
Door problemen met het uploaden van foto's via de laptop
is het de laatste weken niet gelukt kaartjes te laten zien aan jullie.
Hopelijk zijn de problemen nu opgelost en kan ik weer regelmatiger foto's hier posten.

Hier nog een detailfoto waarop je de mooie swirls van Joy goed kunt zien.
Ik blijf fan van deze mooie stansjes, door het foam in de stans blijven ze niet vastzitten en rollen als het ware gewoon de mal uit.
Ik hoop dat het vanaf nu weer lukt om regelmatig een foto te plaatsen hier.
groetjes
Heleen.
 
 
 

8 opmerkingen:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Heleen.
En je kunt op de valreep nog mee doen met de uitdaging bij Cards & Scrap; een grote strik op je kaart!

Hanny zei

Geweldig, wat een schatje!
Fijne week, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Wat een prachtige kaart in mooie, zachte kleuren, lief plaatje en mooie swirls ( ik haal dat foam er altijd meteen uit..bij mij werkt het zonder beter) liefs Ans

Anoniem zei

Een super mooi kaartje is dit .
Heel lief alles bij elkaar Heleen.
Groetjes Jannie

jolanda zei

schitterend kaartje

Tineke van der Linden zei

Een schat van een kaart Heleen!!
Groetjes Tineke

Trijntje zei

Hoi Hellen. Wat een prachtige vintage kaart. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Heleen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita