dinsdag 15 mei 2012

canvasje gemaakt


Ik had even geen zin in het maken van een kaart, maar ik had wel een schattig pakketje papier van Rosadotje binnen gekregen waar ik mee aan de slag wilde.
Het is tenslotte, na veel getwijfel, dit canvasje geworden. Ik heb een canvasje van 20 x 20 cm. gebruikt, 2 houten labels en een nostalgisch plaatje van internet. Daarna afgewerkt met  kant, lint, parels en roosjes.
De ronde frames  zijn gesneden met een mal van Marianne Design.


I

Een close-up van de labels:


De tekst is een stempel van Hero Arts.




4 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Superlief is je canvas Heleen!!
Heb je trouwens mijn mail nog gekregen?
Groetjes Tineke

Berlinde zei

Prachtig canvas Heleen, mooie romantische uitstraling! Het is leuk om af en toe eens iets anders te maken dan een kaartje!
Lieve groetjes, Berlinde

Je@net zei

Wat een super goed idee, Heleen. Hartstikke leuk geworden, joh!

Unknown zei

Hele lieve canvas, en wat is het ook een mooi papier.
Je had op mijn blog een vraag achter gelaten, op de site van Anneke is de workshop http://www.annekescardart.nl/. Hopelijk ben je zo geholpen.