woensdag 9 mei 2012

Nog 2 kaartjes

Met het kaartje van mijn vorige post heb ik zelfs een plaatsje in de top 3 van DCL verdiend, is dat leuk of niet..............?

En omdat ik nog wat papier overhad heb ik er nog twee gemaakt, een 'zomaar' kaartje en een beterschapskaartje, die komen altijd wel van pas.
Het blijft leuk, die vlinders, vinden jullie niet?  Ze geven me een echt lentegevoel, hoewel het buiten nog lang geen lente lijkt, op dit moment tikken er weer dikke druppels tegen het raam.
Maar eens zullen we toch wel mooi weer krijgen? tot die tijd bllijven we dan maar lekker binnen bezig met onze hobby.
groetjes,
Heleen

3 opmerkingen:

Martha zei

Super is dit, ik ben dol op vlinders!
En gefeliciteerd met je Top 3!!
Groetjes,
Martha

Berlinde zei

Prachtige kaartjes Heleen, ik hou ook erg van vlinders op kaartjes!
Gefeliciteerd met je plaatsje in de top 3!
Lieve groetjes, Berlinde

Tineke van der Linden zei

Mooie vlinderkaartjes Heleen!! Heerlijk lenteachtig papier en de kleurtjes.
Nee, de lente is buiten ver te zoeken... Ik zou graag de zon weer willen voelen...maar ik verveel me niet hoor.
Groetjes Tineke