woensdag 9 juli 2008

heeeeeel veeeeel kaarten



Het is al weer een poosje geleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt, ik had problemen met de batterijen van mijn fototoestel en kon geen foto's op de computer krijgen. Gelukkig is alles inmiddels opgelost.


Elke, de vriendin van onze zoon Thijs, gaat m.i.v. augustus voor een half jaar naar Zuid-Afrika om stage te lopen en haar studie af te ronden. Zij gaat werken in een tehuis voor straatkinderen als kreatief therapeute.

Nu moet zij haar reis en verblijf zelf betalen en daarmee is haar spaargeld op. Nu wil ze ook wat meenemen voor de kinderen daar en is daarom allerlei acties aan het verzinnen om geld bij elkaar te brengen . Ik ben nu scrapkaarten aan het maken en ga deze verkopen voor dit goede doel.

Ik heb er inmiddels al een stuk of 50 (niet allemaal deze week gemaakt hoor, ik had er nog wat liggen)

1 opmerking:

Joke zei

Prachtige kaarten en wat een leuk initiatief.

Joke