vrijdag 30 april 2010

nostalgisch en leuk nieuws





Een paar weken geleden hadden we de forumdag van het scrappers anonimousforum, waarop we de hele dag lekker kletsten, aten, shopten bij een scrapwinkel en tussendoor ook nog wat gescrapt hebben. We hadden 2 leuke workshops, 1 van een boekje en 1 van een tasje. Ik heb beiden van hetzelfde papier gemaakt zodat het een leuk setje is geworden.
De fotootjes moeten nog worden ingeplakt maar voor de rest is het toch af.


De laatste weken heb ik wel kaarten gemaakt maar helaas kan ik ze niet laten zien want........... ze zijn voor de volgende Cards Only. Truike heeft me gevraagd in het vaste team van de Cards Only te komen, (en ik heb natuurlijk JA gezegd !!!!!................) . Ik heb een vorige week een envelop in mijn brievenbus gevonden met allerlei leuke, nieuwe papierlijnen en daar ben ik hard mee aan de slag gegaan.

Geen opmerkingen: