dinsdag 19 april 2011

de volgende challenge

ik zag dat het al weer ruim een week geleden is dat ik iets op mijn blog geplaatst heb, met het mooie weer van de laatste tijd komen er niet veel kaartjes uit mijn handen. Maar de sketch die deze week op het blog 'challenge for you' vond ik toch te leuk om niet te maken.
Ik ben aan de slag gegaan met het fantastiche papier 'butterfly garden' van Pink Paislee, dat vind ik toch zulk fantastisch papier, lekker romantisch en schattige kleurtjes!
Hoe vinden jullie dat vogelkooi bedeltje,  fantastisch toch ??
groetjes en tot de volgende keer,

8 opmerkingen:

Jann-will zei

Ik vind de hele kaart fantastisch, dank hè voor het meedoen, groetjes Wilma

Cora zei

Wat een lief kaarjte. Schitterend dat vogelkooitje met dat bijpassende bedeltje :)

Anoniem zei

what a nice touch on the card with the hanging bird on the cage, it's lovely!

José zei

Erg mooi zeg. Heel vintage. Prachtige elementen die ene heel fraai geheel maken.
Groetjes, Jose

Monique zei

Wat superleuk dat je toch nog even tijd hebt gevonden om deze prachtige kaart te maken, en ik ben verliefd op dat bedeltje!! Bedankt voor je deelname!

Nicole zei

Heel erg mooi! Groetjes Nicole

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Beter laat dan nooit....wat een prachtige kaart!!!
Mijn complimenten!
Groetjes Hilde

Nicole zei

Mooi hoor! :) Groetjes Nicole