zondag 8 mei 2011

kaartje voor een collega

na een paar weekjes vakantie, waarin ik zelfs mijn blog verwaarloosd heb, moet ik morgen toch echt weer aan de slag. Niet dat ik stil heb gezeten in mijn vakantie, ik had behoorlijk wat kaartjes te maken, o.a. voor de cardbox die afgelopen vrijdag weer is uitgekomen en voor het volgende nummer van de cards only, waarvoor de kaarten afgelopen week ook al ingeleverd moesten worden.
Maar het is allemaal weer gelukt, we hebben ook afgelopen week nog een avondje nostalgische maritiem kaarten gemaakt, met matroosjes, bootjes etc. Ik zal proberen er aan te denken dat ik even de camera meeneem en ze op de foto zet.
Vandaag moest er, ook op de valreep, nog een kaartje gemaakt worden voor een collega die morgen jarig is. Het is een heel ander kaartje geworden dan dat ik de laatste tijd heb gemaakt, lekker fleurig, gemaakt met de nieuwe lijn 'hello luscious' van Basic Grey.
Ik laat dit kaartje meedoen voor de nieuwe challenge van het blog 'challengesforyou'
Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

13 opmerkingen:

Monique zei

Wat een leuke kaart zeg, heel leuk ook die tekst zo! Bedankt voor je deelname aan CFY!

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een gave kleurencombinatie! Superleuk kaartje, vind de tekst ook erg leuk zo!
Groetjes Elly

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Leuke kaart heb je gemaakt!!
En wat grappig dat tekst kaartje!
Groetjes Hilde

Jann-will zei

Ziet er ook weer leuk uit!!
Dank je voor het medoen,

groetjes Wilma

Vera zei

Wat een toffe kaart!
En die tekststempel is echt te GAAF!
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Je kaart is super zo :)

groetjes

vera

Marjan zei

Mooie kaart! Prachtig papier inderdaad. Erg leuk dat je meedoet aan de CFY challenge.

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Heel mooi kaartje !!! Lekker vrolijk !Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Annemieke zei

Gaaf kaartje! vind de stempel echt helemaal super!!
Groetjes, Annemieke

José zei

Erg mooi. Heel fraai papier en mooi gecombineerd en dat "happybirthday" vind ik erg grappig. Het doet me denken aan zo'n bord bij de opticien!
Groetjes, Jose

Marjan zei

Echt erg leuk!! Die oogtest tekst is erg grappig en wat een mooie, vrolijke uitstraling heeft je kaart. Fijn dat je meedoet met CFY!

Groetjes, Marjan

Tineke van der Linden zei

Een prachtige kaart Heleen! 'k Ben benieuwd naar de andere kaartjes...
Enne...het omrekenen stelde bij Goris niet veel voor...zo gebeurd.
Groetjes Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Helen.

Liefs Riet.

Cora zei

Wat een leuke kaart en wat een grappige stempel :)