vrijdag 31 augustus 2012

thinking of you

Een kaartje gemaakt voor iemand die wel een steuntje in de rug kan gebruiken.
 
Op het blog van dutch cardlovers (http://dutchcardlovers.blogspot.nl/) was de uitdaging deze week een kaart te maken waarop je washi tape gebruikt.
Dit tape is inmiddels erg populair bij scrappers en kaartenmaaksters, het werkt ook erg gemakkelijk, is dun maar toch sterk en plakt goed.
Veel merken hebben het inmiddels in hun assortiment,  maar ook bij niet-scrapwinkels (zoals bijv. bij de Hema)  kun je het al kopen.
Mijn tape is van Marianne design, zij heeft veel soorten in het assortiment, in diverse kleuren en afbeeldingen.
 

7 opmerkingen:

Vera zei

Mooi kaartje zeg!
Dat tape wat je hebt gebruikt is erg mooi :)

Groetjes

Vera

Tineke van der Linden zei

Heel mooi kaartje Heleen!
Het tape is erg in op het moment. Ik heb er ook wat van liggen maar nog niet gebruikt.
Groetjes Tineke

anja curvers zei

Heel erg mooi Heleen. Leuk dat je meedoet met deze challenge bij DCL.

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Heleen!

Anita Meijer zei

Wat is die prachtig geworden Heleen zo in het zwart/wit, ik vind hem super.
Groetjes van Anita

Berlinde zei

Een supermooi kaartje Heleen, heel chic in zwart/wit! En die tape is idd heel leuk, ik heb ook al enkele rolletjes liggen!
Lieve groetjes, Berlinde

Cornelie zei

Wauw gaaf kaartje! Dat tape heb ik pas gekocht...wat een inspiratie krijg ik van jou, heel erg leuk. Had deze nog niet gezien omdat ik op vakantie was!