maandag 6 augustus 2012

lift challenge

Mijn uitwerking
Vandaag ben ik aan de slag gegaan met een uitdaging van het liftchallengeblog(liftchallenge.blogspot.com).
Deze week is de uitdaging om de 4 kaarten, die het designteam van het blog heeft gemaakt, te liften.
Mijn eerste poging is de kaart van Cornelie, maar ik ben zeker van plan deze week nog (een paar ?) anderen te maken.

Hieronder dan de kaart van Cornelie, die ik heb gelift (of na-geaapt zoals ze zelf zeggen..)


groetjes en misschien tot morgen,
Heleen.

11 opmerkingen:

simone zei

wauwie wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt
groetjes Simone

José zei

Leuk! Lekker frisse kleuren en enig die bloemen! Mooie lift hoor Heleen en ik ben reuze benieuwd of je de andere ook nog gaat liften.
Bedankt voor je deelname!

Anita Meijer zei

En dat is je dan prima gelukt Heleen, ik vind hem schitterend zo met die bloemen aan de onderkant, mooie kleuren ook.
Groetjes van Anita

Vera zei

Ik vind je kaart heel erg leuk geworden! Zulke lekkere frisse kleurtjes :) En die bloemetjes zijn ook leuk zo!

Groetjes

Vera

Cornelie zei

Leuk!! Die kleurencombi is gaaf! Tof gedaan Heleen!
Heel erg leuk dat je meedoet met de jubileumchallenge!

anja curvers zei

Mooie lift hoor en ben benieuwd naar je andere kaartjes.

Nadine zei

Wat een heerlijk fris kaartje heb je ervan gemaakt Heleen, super! Leuke papiertjes en bloemetjes! Ben benieuwd naar de andere kaartjes, succes en alvast bedankt voor het meedoen met deze eerste kaart!

Dora zei

Een hele leuke zomerse kaart, mooie kleuren!

Marjan zei

Mooie lift! Prachtig papier heb je gebruikt. Leuk dat je er meer wilt gaan maken, veel succes!

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je ervan gemaaakt, Heleen! Ben benieuwd naar de rest, succes!

Berlinde zei

Een heel mooi kaartje Heleen, leuke zomerse kleurtjes!
Lieve groetjes, Berlinde