woensdag 22 mei 2013

Hoera


Op het challengeblog van dutch cardlovers stond een leuke sketch met als 'opdracht' deze te maken met strookjes papier of washi tape.
Nu heb ik al een hele tijd een aantal rolletjes hiervan liggen maar heb er nog maar weinig mee gedaan, tijd om ze uit het stof te halen dus!
En het is inderdaad heel leuk spul met mee te werken, je knipt of scheurt het heel gemakkelijk, plakt het op maar het is ook heel gemakkelijk weer los te halen en opnieuw te plakken..

Aan de binnenkant heb ik wat restjes verwerkt, de postzegelmal die ik gebruikt heb is van Marianne design.

En tenslotte ook nog een kerstuitvoering gemaakt (tja... als je toch bezig bent).
Deze achtergrond is gemaakt met strookjes kerstpapier i.p.v. washi-tape.
Dit was het weer voor deze woensdag,
fijne dag verder en tot gauw!
Heleen.
 
Posted by Picasa

10 opmerkingen:

Hanny zei

Hoi Heleen,

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, leuk met die repen/tape zo, ziet er vrolijk uit.
liefs hanny♥

Anoniem zei

Die zijn weer erg leuk.
Zo zie je maar dat je met kerstpapier gelijk weer een hele andere kaart hebt.
En zo krijg langzaam aan toch een aardig voorraadje kerstkaarten.

Groetjes,Simone

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Heleen!

Елена zei

Очень красивые работы! Они несут хорошее настроение)
С теплом, Елена

Anoniem zei

Wat een gave kaartjes!!

groet,
Aagje

Tineke van der Linden zei

Wat een mooie kaartjes! Leuk spul is het tape.
Groetjes Tineke

anja curvers zei

Wow gaaf gedaan hoor en ook de binnenkant, vind die kerstkaart het mooiste. Bedankt voor je deelname aan DCL.

miriam zei

ik vindt ze allebei prachtig je uitwerkingen vd sketch
bedankt voor het meedoen met dcl
gr miriam

Marjolijn van Elsberg zei

Leuke kaartjes!

Hilde zei

Hoi Heleen,
't Is weer een poosje geleden dat ik langs kwam fietsen. Ik kijk vaak, maar heb niet altijd de tijd om een berichtje na te laten.
Leuk, hé, die Washi tape.
Je hebt er echt leuke kaartjes mee gemaakt.
Liefs,
Hilde