maandag 20 mei 2013

Simpel kaartje


Soms hoeven kaartjes niet 'vol' te zijn om toch leuk te zijn. Voor mijn doen is dit een vrij leeg kaartje maar toch vind ik hem (of is het haar?) wel leuk geworden.
Ik heb in de hoek een stempel gebruikt (toch best eng als je kaartje bijna af om er dan een stempel op te gaan zetten) maar het ging goed gelukkig.
Het passe-partout heb ik gemaakt met een mal van Marianne, strik in de hoek en afgewerkt met bloemen en plakparels.

Weten jullie nog dat ik in januari het plan had om elke week een kerstkaartje te gaan maken? Het plan is niet helemaal van de grond gekomen maar toch heb er al een aantal gemaakt.
Ik heb van het eerste kaartje dus ook maar een kerstuitvoering gemaakt. (want als ik naar buiten kijk heb ik het gevoel dat Kerst er al heel snel aankomt.............!)
bedankt voor het langs komen, en
een berichtje vind ik altijd leuk.
groetjes
Heleen.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Hanny zei

Ja het weer zit niet mee vandaag, dit in tegenstelling tot gisteren toen het hier de hele dag lekker buiten toeven was. Je kaarten zijn weer prachtig, de mallen die je gebruikt hebt zijn op zich al zo mooi en dan met een lief plaatje zo af.
liefs hanny♥

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaartjes Heleen, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita