dinsdag 30 juli 2013

Zomers kaartje

Na alle kerstkaarten van de afgelopen week heb ik weer een lekker zomers kaartje gemaakt.
Ik had het nieuwe papierblok van Marianne Design binnen met prachtige papiertjes in blauw/groen/ecru tinten.
Het plaatje komt van internet en had precies de juiste kleuren. De mallen die ik heb gebruikt zijn ook van Marianne Design, met de postzegelmal heb ik de opening in de kaart gestanst, nadat ik de voorkant van de kaart eerst had beplakt met dessinpapier. De schelpen en de boot heb ik eerst gestantst en toen, terwijl ze nog in de mal zaten, ingekleurd met distress inkt.
Tenslotte nog een touwtje met een bedeltje om de kaart geknoopt.
Deze kaart laat ik meedoen met op  hobbynu blog  waar ze een kaart willen zien met een mal van Marianne design.
Groetjes en tot gauw!
Heleen
                                                           

3 opmerkingen:

Today's Beautiful Moments - Tracey Fehr zei

A beautiful sea side card! I love the little sailboat! Thanks for playing with us at Crafty Creations!
Tracey F., DT Crafty Creations Challenges

Je@net zei

OOOOOoooooooooooooooh, deze is ook gaaf, Heleen. Wat een pracht van een kaart!

Anoniem zei

Schitterende kaart Heleen, ben gek op nostalgie, ik hoop dat er nog vele kaarten volgen.
Groetjes Dicky