maandag 21 oktober 2013

Merry Christmas


Ook bij dit kaartje heb ik de prachtige mallen van Joy gebruikt, echt schitterende sneeuwsterren met bijpassende randmal zijn dit.
Het plaatje heb ik op internet gevonden en past qua kleur perfect bij het papier van Maja design.
Natuurlijk afgewerkt met een organza strik (ja, ik hou nou eenmaal van lint op mijn kaartjes......!), een labeltje met tekst en een plakparel maken het kaartje helemaal af.
Ik ben lekker op dreef met mijn kerstkaartjes, maar volgende keer zal ik jullie iets heel anders laten zien..
groetjes
Heleen.
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje, Heleen!

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Wat een supermooie kerstkaart, prachtig zijn de mallen, leuk plaatje en de organza strik maakt het compleet, liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Heleen, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Echt mooi heleen, tot vanavond, magda

Unknown zei

wat een mooie kaart
en die kleuren!
een prachtig plaatje vind ik
super mooi gedaan hoor!!
groetjes doris