dinsdag 8 oktober 2013

Weer eentje uit de restjesbak

Jawel, weer een kaartje met papiertjes uit de restjesbak
De papiertjes zijn uit een blok van Marianne design van vorig jaar, waarvan ik de naam niet meer weet.
De mal is ook een 'ouwetje' van Marianne design maar het plaatje is van een knipvel van dit jaar.
Ik vond de kleuren van het plaatje zo mooi bij het papier passen dat ik toch maar een nieuw plaatje heb gepakt i.p.v. eentje uit de restjesbak, ik heb dus deze keer een beetje gesmokkeld.
Ook het balletjes lint en het bedeltje zijn van Marianne design.
Het kaartje gaat meedoen met de challenge van het blog van de Marianne design divas waar dit keer 'alles mag.
Bedankt voor het langs komen, volgende keer laat ik weer een 'nieuw' kaartje zien.
groetjes,
Heleen.



4 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Je kaartje is prachtig, mooi papier, leuk plaatje en leuk afgewerkt met de strik en de charm, liefs van Ans

Je@net zei

Het is weer een juweeltje, Heleen, vind 'm prachtig!

Hanny zei

Maar goed dat je gesmokkeld hebt want dit plaatje past er perfect bij! Mooi kaart Heleen,
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Blankina zei

Het ziet er prachtig uit!!
Zo zie je maar weer restjes komen altijd van pas..Fijn dat je bij MARIANNE DESIGN DIVA'S CHALLENGE meedoet, succes, tot snel,
Liefs Blankina
MDD DT