woensdag 20 november 2013

saaie windlichtjes


Zo stond dit, enigszins saaie, windlichtje bij mij in de kast.
Totdat.............

ik stickervinyl ontdekte en ben gaan stanzen..............oh, wat een leuk werk!
alle stansjes zijn bruikbaar en doordat het vinyl zelfklevend is heb je in een mum zelf stickers gemaakt en kun je aan het versieren gaan.
De ijssterren aan de voorkant of..........

toch maar dit leuke hertje aan de voorkant....??

Ik kon niet stoppen en heb ook een weckpot versierd: kantje, bedeltje en een leuk label en je hebt een schattig cadeautje.

Een geurkaars in een glas ziet er zo toch veel leuker uit?

En zo staan ze 's avonds te branden, gezellig toch??
Mijn eerste winterdecoraties zijn klaar.
Bedankt voor het meekijken,
groetjes
Heleen.
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh wat ziet dat er gezellig uit, Heleen. Heel leuk gedaan en bedankt voor de tip!

Anoniem zei

Wat super leuk heleen!!!!
Echt gezellig ziet het eruit hoor!
groetjes magda

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Wat is dit superleuk zeg..ik ben er weg van..waar koop je dat vinyl??liefs Ans

sjanie zei

Wat een leuk idee, Heleen.
Ziet er gezellig uit.

Liefs,
Sjanie

Hanny zei

OOO inderdaad superleuk. Net als Ans ben ik ook nieuwsgierig waar je dat vinyl koopt, misschien kun je dat hier erbij zetten want er zullen wel meer mensen zoiets leuks willen maken.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Heleen zei

Hallo dames,
n.a.v. jullie vragen over het stickervinyl: dit zijn A4 vellen van Starform, ze zijn in de hobbywinkels te koop voor ongeveer 1 euro (en daar haal je heel wat stickers uit!)
Veel succes met jullie creaties, mijn volgende project staat al te wachten om ' bestickerd' te worden.
groetjes
Heleen