maandag 13 januari 2014

Achter de trapnaaimachine............


Na een kleine blogpauze hier dan weer een berichtje van mij.
Ik heb de laatste weken wel weer nieuwe kaarten gemaakt maar die kan ik nog niet laten zien.
Deze heb ik, dacht ik, nog niet eerder op mijn blog laten zien.
Ik vind dit zo'n schattig plaatje van dat kleine meisje achter de Singer naaimachine, het doet me denken aan de tijd dat ik zo'n klein meisje was en mijn moeder een zelfde naaimachine had.
Alleen mocht ik er absoluut niet aankomen, ik had een soortgelijk, kleiner exemplaar waar
je met de hand aan moest draaien.
Ik heb daar heel wat barbiekleertje op gemaakt.

Hier zie je het bedeltje van de Singer naaimachine wat beter, leuk he?
Ik wil de kaart mee laten met de challenge van WLVC waar deze keer 'alles mag'
Bedankt voor het langskomen,
tot gauw!
Heleen.
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Anneke zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt en leuke details.
groetjes van An ( WLVC )

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Mijn moeder had ik zo'n naaimachine, ik heb daar het naaien op geleerd, zo leuk om te doen..je tag ziet er prachtig uit, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Heleen, supermooi.
Liefs van Anita

Tineke van der Linden zei

Heel mooi vind ik je kaartje! Zo schattig is het meisje wat haar best doet op die grote naaimachine...
Groetjes Tineke

Plony zei

Heel mooi hoor, leuk detail dat bedeltje van de naaimachine. Ik ben óók nog wel op zo'n trapmachine bezig geweest maar ik bakte van het naaimachinewerk niet veel hahaha. Laat mij maar kaartjes maken hihihi.
Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony.

Je@net zei

Super, Heleen, wat een mooie kaart en dat bedeltje maakt het helemaal af!

Marjan zei

Een heel mooi vintagekaartje, leuke naai accessoires gebruikt en ook de zachte kleurtjes spreken aan.

janet zei

Mooi kaartje met leuke details.
groetjes Janet (WLVC)

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart Heleen.
Erg leuk die naaimachine van vroeger.
Heel apart met het bedeltje.
Groetjes Jannie