zaterdag 25 januari 2014

Waar blijft de winter...??

De winter laat echt op zich wachten dit jaar, als ik naar buiten kijk lijkt het wel herfst, regen en storm, niet echt om een winters gevoel bij te krijgen.
Toch heb ik nog een winters project wat ik nog niet op mijn blog heb laten zien. Afgelopen december maakten we dit op een avond met een aantal enthousiaste dames.
De basis is een houten vakjespaneel van Marianne Design, de vakjes zijn gevuld met winterse plaatjes, sneeuwsterren,, roosjes, parels, lint, gestanste schaatjes en
een superschattig sleetje maakt het helemaal af.
 
Bedankt voor het langs komen, fijne zondag en tot ziens,
groetjes
Heleen.
 
 

4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hier ook veel regen en wind, maar winter ho maar, nou ja zit eigenlijk ook niet zo op sneeuw te wachten. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Heleen, heel mooi.
Liefs van Anita

Je@net zei

Wat gaaf, Heleen. Ziet er prachtig uit!
En zo haal je de winter toch een beetje in huis.
Fijne zondag!

Hanny zei

Wow, wat mooi gemaakt zeg, schitterend. Ik ben een tijdje weggeweest(vacantie) en heb hier heel wat moois gemist, je bent lekker creatief geweest en hebt weer hele mooie dingen gemaakt. Heerlijk om weer terug te zijn en te kunnen knutselen, ik doe hier weer veel inspiratie op!
Fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Hier is het wel winters hoor,geen sneeuw, maar spekglad door ijzel..en ook nog eens somber en donker...niks aan..Je hebt een prachtige creatie gmeaakt, leuk om alles in de vakjes te verwerken,liefs Ans