dinsdag 1 juli 2014

Zon, zee en zand

Hallo allemaal, hier is dan weer eens een berichtje van mij. Ik heb de afgelopen weken heerlijk vakantie gehad. We zijn vorige week weer terug gekomen uit Frankrijk waar we 3 weken met de caravan hebben rond gereden, veel gezien hebben en heerlijk zijn uitgerust.
Maar nu ik eenmaal thuis ben heb ik gelijk weer zin om lekker aan de slag te gaan met mijn papiertjes en dat heb ik afgelopen weekend dan ook al gedaan, hoewel deze kaart er een is die ik al voor de vakantie heb gemaakt.
Op het blog van vintage card lovers is de opdracht een kaartje te maken met het thema 'zee', en daar kan deze dus nog net op de valreep aan meedoen.

Het bovenste gedeelte van de kaart is een label wat opzij geschoven kan worden en waarachter de tekst tevoorschijn komt.
Hier zie je nog een detail van de kaart, het papier is van Pion en de mallen zijn van Marianne Design.

Leuk dat jullie me na zo'n lange tijd nog wisten
te vinden,
groetjes
Heleen.



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een plaatje Heleen.
Leuk met de losse label.
Groetjes Jannie

Hanny zei

Schitterende kaart Heleen, echt mooi gemaakt. fijn dat je een heerlijke vacantie hebt gehad.
fijne dag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Je@net zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben, Heleen.
En wat een pracht van een kaart heb je meteen weer gemaakt. Vind 'm schitterend!

Tineke van der Linden zei

Superleuk is je label met het strandthema Heleen! Zo'n heerlijk thema waar ik dol op ben.
Fijn dat je genoten hebt van je vakantie. Voor ons duurt het nog wel ruim 6 weken...
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Leuke kaart heleen! Krijg weer zin om te freubelen als ik dat zie! Ben benieuwd naar je cursusprogramma!! Groetjes magda

Original handmade by Janneke zei

Hoi Heleen,
Wat een mooie kaartjes maak jij, helemaal mijn ding!
Ik kwam via via op je blog terecht en ben maar gelijk volger van je geworden;-)

Groetjes en tot blogs,
Janneke

Anoniem zei

Prachtig je kaart Heleen .
Ziet er gezellig uit .
Groetjes Jannie