vrijdag 2 november 2012

kerstkaartje, nieuwe poging

Vanmiddag had ik dit berichtje al helemaal klaar, wil op 'plaatsen' drukken en toen liep de hele computer vast, bah...............!!
Dus nu opnieuw een poging dit nostalgische kerstkaartje te plaatsen. Ik heb vorige week op de workshop beloofd wat nostalgische plaatjes te plaatsen die jullie mee kunnen nemen.


Ik ben de laatste weken druk geweest met het maken van voorbeeldkaarten en allerlei leuke dingen voor de herfstmarkt morgen in 's Gravendeel, waar ik sta er met een kraampje nostalgische decoraties en kaarten. Er zijn allerlei kraampjes met o.a. groendecoraties, patchwork, kaarten en  natuurlijk de 's Gravendeelse seuters!
Volgende week zijn ik nog wat spulletjes plaatsen die ik voor de markt gemaakt heb.
Allemaal een prettig weekend,
groetjes
Heleen

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg leuk kaartje Heleen!! Ik vind het plaatje ook erg leuk en neem 'm dus mee :-) Dank je wel !
Groetjes Berdien

Tineke van der Linden zei

Een schattige vintagekaart Heleen. Voor morgen, veel succes. Ik hoop op droog weer voor je.
Groetjes Tineke

Anita Meijer zei

Wat is die super geworden Heleen, ik vind hem prachtig. Heel veel succes morgen, ik hoop dat je veel verkoopt.
Liefs van Anita

caroline zei

heel mooi Heleen
bedankt

Berlinde zei

Wat een prachtige kerstkaart Heleen!! Heel leuk plaatje, ik neem het graag mee, dank je wel!
Lieve groetjes, Berlinde

Angèle zei

Prachtig kaartje en mooie strikken! Dank je voor het meedoen bij DCL.