zondag 18 november 2012

notitieblokjes

Deze weken heb ik het druk met het maken van kaarten voor workshops, de kerstzaterdag en het nieuwe nummer van Cards & Scraps.
Maar deze notitieblokjes had ik jullie nog niet laten zien, ik heb ze gemaakt voor de herfstmarkt van vorige week.
 
Ik had ze in verschillende tinten gemaakt en verpakt in een bijpassende cadeauverpakking.
De meeste zijn inmiddels verkocht, maar voor de liefhebbers heb ik er nog een paar over.
Ik zal proberen deze week ook een paar foto's van mijn kraampje op de markt te laten zien.
bedankt voor het kijken,
groetjes
Heleen.
 

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw Heleen wat heb je dit schitterend gemaakt, wat een geweldig sfeertje, de kleurtjes vind ik helemaal super. Helemaal mijn ding. Top.
Liefs van Anita

Berlinde zei

Wat zijn die prachtig Heleen, heel mooi gemaakt en leuk om kado te geven!
Lieve groetjes, Berlinde

Tineke van der Linden zei

Wat supermooi zijn deze notitieboekjes Heleen!
Groetjes Tineke

Je@net zei

Wat ziet dat er leuk, uit, Heleen. Erg mooie kleine cadeautjes, leuk gedaan!
En ja, alleen onze Sarike nog thuis en ook zij is druk zoekende naar woonruimte. Gaat hard ineens...

Hilde zei

Ook prachtig, zo heerlijk "Laura Ashley" stijlachtig. Dat die snel verkocht waren, geloof ik best.
Liefs,
Hilde