woensdag 5 januari 2011

Stempelen op stof

In de kerstvakantie, toen ik het maken van kaartjes even zat was, ben ik aan de slag gegaan met mijn stempels op een restje stof, ook zo leuk om te doen! De stempels zijn van Eline Pellinkhof (Marianne design), het stempelen gaat het best op katoenen stof (tip: koop bij Zeeman o.i.d. een wit kussensloop, wel eerst goed wassen). Ik heb zakjes gemaakt en gevuld met lavendel, ze ruiken erg lekker nu!. Verder heb ik de zakjes versierd met lint, roosjes, kant etc. Erg leuk om te doen (nieuwe verslaving geboren..............?)
Bedankt weer voor het kijken,
groetjes
Heleen.
 

4 opmerkingen:

creamiek zei

Hoi Heleen,

Wat een leuk idee heb je weer zeg, en het zal ook wel lekker ruiken denk ik.

Erg leuk.

Monique

Rozet zei

Hallo Heleen,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog over het merklapje.
Het komt vanavond in de webwinkel en het staat inmiddels ook op MP (oud rood merklapje...(Drachten)).
Kijk maar of je er iets mee wilt. Er hebben meer mensen naar geinformeerd.

Jij hebt leuke geurzakjes gemaakt, wel een idee! Ik sta in het voorjaar weer op fairs en dan is zoiets ook wel leuk om te maken. (Nu nog tijd vinden....)

Groetjes, Jolanda (Rozet Brocante)

Anoniem zei

Hallo Heleen,

Leuk je geurzakje.
Ik heb het ook al een paar gemaakt laatst.De dames die een presentje kregen ivm met mijn give away,kregen ook een geurzakje.Daar hebt ik ook op gestempeld.
Van een vriendin hoorde ik dat je het beste waterproof inkt kunt gebruiken om op stof te stempelen.
Maar dat zul jij ook wel weten!

Groetjes Thea(Crea by Thea)

Marian zei

Prachtig zeg! Wat een leuk idee.

Groetjes, Marian.