maandag 8 april 2013

Fotolijstje

 

Vorige week heb ik even tussendoor een leuk fotolijstje gepimpt. Ik vond dit lijstje op een voetje tijdens het winkelen en vond het zo'n schatje dat het  'zomaar' in mijn mandje belandde.

In mijn achterhoofd had ik toen al die schattige spulletjes van Scrap-Unlimited die ik thuis had liggen.

Wat restjes papier, lint, distress-inkt en een bloemetje erbij en in een handomdraai heb je een schattig lijstje gemaakt.
Ik heb er een nostalgisch plaatje in gedaan maar een oud fotootje zal natuurlijk ook schitterend staan.

Hoe vinden jullie deze camee, is het geen schatje?

Leuk dat jullie weer even langs kwamen, tot gauw!
groetjes
Heleen.
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Heleen,
Heel mooi gedaan, je gepimpte fotolijstje, ziet er prachtig uit.
Liefs van Ans

Hanny zei

Hallo Heleen

Wat heb je dat leuk gedaan, wat ziet er dat ontzettend gezellig uit ook, mooi in die kleuren. Die camee is schitterend.
liefs hanyn♥

Scrap-Unlimited zei

Hai Heleen,

Is erg mooi geworden!!
Wat is het toch lekker om een hobby te hebben he?
Heb vanavond wat met klossen gedaan,zet ik er morgen op.

Groetjes Bettina

Yvonne zei

Dat is een leuk lijstje geworden.
Een leuk idee om eens met mijn eigen lijstjes te doen.Heel knap gedaan.

Groetjes Yvonne

Je@net zei

Ooooh wat super schattig, Heleen. Ontzettend leuk gedaan!

Berlinde zei

Wat een prachtig gepimpt lijstje Heleen, supermooi!
Lieve groetjes, Berlinde