vrijdag 19 april 2013

taart & kadootjes


Dit keer geen nostalgisch kaartje maar eentje in frisse roze en blauwe tinten. Ik had een kaartje nodig voor iemand die niet van nostalgisch houdt, dus deze lijkt me hier heel geschikt voor.
Het papier komt uit een paperpad van Bo Bunny en de combinatie roze-blauw-wit is nog altijd een van mijn favoriete combi's.

Het papieren taartkleedje past hier goed bij en ook de lintjes heb ik in dezelfde tinten gehouden.

Bedankt weer voor het langskomen en een fijn weekend,
groetjes,
Heleen.
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Heleen, en die kleuren zo wauw, echt een toppertje.
Liefs van Anita

Hanny zei

Leuke kaart weer Heleen en inderdaad, niet iedereen houdt van vintage dus is het fijn als je er rekening mee kunt houden. Je kaart is dan ook erg mooi geworden.
Fijn weekend, liefs hanny♥

Anoniem zei

Ik vind dit zo'n schattig kaartje, kleurencombi is weer super!

groetjes,
Aagje

Anoniem zei

Hoi Heleen,dat is weer eens iets heel anders dan een "echte" Heleen kaart.
Wel vind ik hem erg goed gelukt.(toch niet voor goginy,dan ga jij geheid die toto winnen��)
Groetjes,Simone

Anoniem zei

Weer eens een hele andere kaart als een "echte"Heleen kaart.
Maar zeker niet minder mooi,alleen anders dan anders.
(Zo ga je die toto wel winnen👍)
Groetjes,Simone

Je@net zei

Leuk geworden, Heleen, een vrolijk kaartje in mooie kleurtjes!

Hilde zei

Prachtige kleurencombinatie, zo heerlijk zoet, past perfect bij het thema.
Liefs,
Hilde