zaterdag 27 april 2013

Een hele fijne dag gewenst.



Op het cards & scrapchallenge blog is  de uitdaging deze week een kaart te maken zonder dessinpapier te gebruiken, alleen cardstock dus.
Deze kaart, die ik afgelopen week heb gemaakt, kan hier dus wel aan mee doen, vinden jullie niet?
Ik heb een mallenset van Nellie Snellen gebruikt om deze mooie rozetten te maken, verder alleen blauw en wit cardstock gebruikt.

Als de wikkel van de kaart is kun je de binnenkant bekijken, ook hier weer een rozet met de tekst 'een hele fijne dag gewenst'.

Even een close-upje van de schattige vlindertjes.

Nog even HELP-vraagje: weet iemand hoe ik aan die rode randen rond mijn berichten kom? Ze kwamen spontaan en ik weet niet hoe ik ze kan verwijderen, (net zoals onkruid dus....) Het gekke is ook dat ze er niet altijd zijn.
Iemand een idee hoe ik van dit 'blog onkruid' af kom?

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog,
fijn weekend verder!
groetjes
Heleen.
Posted by Picasa

11 opmerkingen:

Hanny zei

Hallo Heleen

Je kaart is weer prachtig, een rustige maar mooie kaart.
Die randen, dat heb ik in het zwart gehad.....zucht.maar hoe heb ik dat ook alweer gedaan....pffff.
Ik heb een oefenblog en heb daar vanalles geprobeerd want op mijn echte blog doe ik dat niet meer, er ging al verscheide keren iets mis hihi en ik was mijn blogs kwijt die ik nu 3 keer terug heb maar dat laat ik maar zo.
Ik zal kijken of ik het kan vinden hoe het werkt maar beloof niets.
fijn weekend, liefs Hanny♥

Hanny zei

Hoi Heleen, daar ben ik weer, als het goed is kun je de achtergrondkleur van je foto's als volgt instellen:
Je klikt op de B van Blogger linksboven om naar je blog te gaan. Dan klik je op indeliong, vervolgens bovenin het scherm op sjabloonontwerper, dan klik je links op geavanceerd, je kiest voor achtergrond gadgets en kunt het veranderen. Zo moet het kloppen, ik hoor wel of het gelukt is, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.com

Brendaxx zei

Ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt!! Prachtig dat zachte blauw met wit. Ik zie trouwens geen rode randen om je berichten hoor, alleen witte kaders;) Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes,Brenda

Tineke van der Linden zei

Heel erg mooi is je kaart Heleen! Leuke stansen heb je gebruikt.
Enne..ik zie geen rode randen rond je bericht....?
Groetjes Tineke

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kaart Heleen, ik vind hem prachtig, zo mooi deze kleur. En eh ik zie geen rode randen onder je bericht.
Liefs van Anita

Dora zei

Heel erg mooie kaart en schitterende kleuren!

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Heleen! Helemaal volgens de regels van deze uitdaging. Super leuk dat je weer mee doet bij Cards & Scrap!

Nelly zei

Prachtige kaart in mooie kleuren.


Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap.

Groetjes Nelly

Noriko zei

Wat een mooie kaart voor het C&S Challengeblog.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Noriko

Tinie zei

Erg mooi gedaan, Heleen!! Wat een mooie kaart!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie

* Üla * zei

Wat is dat een hele mooie en delicate kaart, Heleen.
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog.
Groetjes, Ula