maandag 1 april 2013

Nostalgisch kaartje


Dit kaartje heb ik vorige week al gemaakt maar nog niet laten zien hier. Ik heb weer een van de mooie craftable mallen van Marianne design gebruikt, dit keer de langwerpige versie.

Ik heb de voorkant van de kaart open gestanst zodat er een soort 'doorkijkje' naar binnen is ontstaan. De plaatjes die ik heb gebruikt zijn ook van Marianne, uit het pretty paperbloc 'romantic vintage', supermooie plaatjes staan hierin met bijpassende achtergrond velletjes.
Het papier is nog lang niet op, dus wie weet............
groetjes,
Heleen.
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Heleen, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Hanny zei

O Wat heb je dit mooi gemaakt, ziet er heel erg romantisch uit, mooie kleuren en die mal is prachtig zo, hij komt heel mooi uit.
liefs Hanny♥

Yvonne zei

Leuk gemaakt Heleen. Ik heb ook z'n stans gekocht maar nog niet gebruikt. Maar dan een ronde. Ik ga daar gauw eens aan beginnen.

Groetjes Yvonne

Je@net zei

Aaaah, wat een schatje, Heleen!